Ενωτική Πρωτοβουλία

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ 04/03/2015
Αποφάσεις Φοιτητικών Συλλόγων

ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ

 

Η σελίδα της επικαιρότητας

Τα τελευταία χρόνια ο λαός ήρθε αντιμέτωπος με σκληρά αντιλαϊκά μέτρα που τον έφεραν στα όρια της εξαθλίωσης. Οι πολιτικές λιτότητας που εφαρμόστηκαν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις ένα προηγούμενο διάστημα ακολουθώντας πιστά τις επιταγές της ΕΕ και του ΔΝΤ πυροδότησαν τη λαϊκή δυσαρέσκεια και οργή που μετουσιώθηκε σε μεγαλειώδη κινήματα αμφισβήτησης αυτής της πολιτικής.

Ο ΝΕΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ

Αυτή η τάση αποτυπώθηκε και στην εκλογική μάχη της 25ης Γενάρη όπου ο λαός αγανακτισμένος, με επιφυλάξεις και μειωμένες προσδοκίες και χωρίς να καταφέρει να ξεπεράσει τις κοινοβουλευτικές του αυταπάτες, στράφηκε προς το ΣΥΡΙΖΑ. Μεγάλο ρόλο στην εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ παίζει αφενός το γεγονός ότι κατάφερε να επιβάλει τη λογική της ανάθεσης και της εκλογικής αναμονής σε μεγάλο μέρος του λαού και αφετέρου η όλο και πιο δεξιά του μετατόπιση η οποία κατάφερε να ενσωματώσει πιο συντηρητικά κομμάτια της κοινωνίας και να πάρει από το εγχώριο και το ευρωπαϊκό κεφάλαιο τα εχέγγυα για την ανάληψη της κυβερνητικής εξουσίας από αυτόν. Μέσα σε αυτό το φόντο της κυβερνητικής εναλλαγής αξιοσημείωτο και μελανό στοιχείο είναι η πολιτική νομιμοποίηση της Χρυσής Αυγής από ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας, παρά την ανάδειξη του ναζιστικού της χαρακτήρα το τελευταίο διάστημα , κάτι το οποίο θα πρέπει οι δυνάμεις του κινήματος να καταπολεμήσουν.

ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΕΦΥΓΑΝ | ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΕΝΟΥΝ

Η πολιτική επιλογή της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που κινήθηκε στα πλαίσια της ΕΕ-ΔΝΤ-κεφαλαίου είχε ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα τη συμφωνία της απόφασης του Eurogroup τη Δευτέρα 22/2, από την οποία είναι ξεκάθαρο ότι η πολιτική που ακολουθεί η νέα κυβέρνηση δεν μπορεί να φέρει βελτίωση στη ζωή του ελληνικού λαού.

Πιο συγκεκριμένα η απόφαση αυτή μιλάει για παράταση της δανειακής σύμβασης μαζί με τα μέτρα που την συνοδεύουν και στην πραγματικότητα δε σημαίνει τίποτα άλλο από τη συνέχιση του μνημονίου, μόνο που πλέον θα το ονομάζουμε «πρόγραμμα». Επιπλέον αποδέχεται πλήρως την εποπτεία από την τρόικα, η οποία όμως πλέον δεν θα λέγεται τρόικα αλλά «θεσμοί». Ακόμα η χρηματοδότηση παραμένει στα χέρια της ΕΚΤ και για οποιαδήποτε μέτρα επιθυμεί να περάσει η νέα κυβέρνηση θα πρέπει να έχει την έγκριση της ΕΕ . Ως αποτέλεσμα της πλήρης αποδοχής των όρων των δανειστών η κυβέρνηση για να καταφέρει να περάσει επιτυχώς την αξιολόγηση από τους «θεσμούς» (τρόικα) πρότεινε μεταρρυθμίσεις οι οποίες δείχνουν την πλήρη συμμόρφωσή της στην ΕΕ.

Από τα παραπάνω βλέπουμε, ότι οι υποσχέσεις της κυβέρνησης, όσο «φιλολαϊκές» κι αν παρουσιάζονταν, αναιρούνται πλήρως, πράγμα το οποίο δεν εκπλήσσει κανέναν από τη στιγμή που ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ ακόμα και προεκλογικά δεσμευόταν ότι δεν επιθυμεί ρήξεις με τους δανειστές που λεηλάτησαν το προηγούμενο διάστημα κάθε εργατικό και λαϊκό κεκτημένο και αποδεχόταν πλήρως το ληστρικό χρέος που το έχει χιλιοπληρώσει ο λαός, ενώ δεν το έχει δημιουργήσει καν αυτός. Είναι προφανές ότι χωρίς πραγματική σύγκρουση με τους δανειστές δεν μπορεί να υπάρξει λύση στα προβλήματα των εργαζομένων, της νεολαίας και του λαού. Όσο αποδεχόμαστε τους όρους τους οποίους μας επιβάλλει η ΕΕ, η αντιλαϊκή πολιτική είναι μονόδρομος.



ΟΙ (ΑΝΤΙ)ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ

Στο κομμάτι της εκπαίδευσης η νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιλέγει να μη «σκίσει» συνολικά το νόμο Διαμαντοπούλου, αλλά να παραμείνει σε κάποιες εξαγγελίες, χωρίς τη μέχρι τώρα υλοποίησή τους, περί άρσης των διαγραφών και των συμβουλίων διοίκησης (καμία αναφορά για το ν+2) , τα οποία αποτελούν απόρροια της πίεσης και της πάλης του φοιτητικού κινήματος των τελευταίων πολλών χρόνων. Αυτό γίνεται γιατί η συγκυβέρνηση μένει πιστή στις επιταγές της συνθήκης της Μπολόνια και της ΕΕ, αδυνατώντας να συγκρουστεί συνολικά με την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση που υποβαθμίζει την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ένα μεγάλο κομμάτι της έρχεται από τον ν.πλαίσιο. Τελευταίο φαινόμενο αποτελεί η δήλωση του νέου υπουργού παιδείας Α. Μπαλτά για συνέχιση του σχεδίου «Αθηνά 2» περί συγχώνευσης και κλεισίματος σχολών, με διαφορετική όμως διαδικασία.

Αποτέλεσμα των παραπάνω πολιτικών και μεταρρυθμίσεων είναι η υποχρηματοδότηση των πανεπιστημίων, που στερεί την αναγκαία φοιτητική μέριμνα από την πλειοψηφία των φοιτητών και τους ωθεί στην εγκατάλειψη των σπουδών τους. Ένα ακόμα από τα τεράστια προβλήματα που δημιουργούν οι κουτσουρεμένοι προϋπολογισμοί είναι οι τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, οι οποίες οδηγούν στην υπολειτουργία των ιδρυμάτων. Τέλος, η πολιτική αυτή οδηγεί τα πανεπιστήμια στο να εξασφαλίσουν από μόνα τους τους πόρους για να λειτουργήσουν, πράγμα το οποίο μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα την διαμόρφωση του προγράμματος σπουδών από επιχειρήσεις για παραπάνω χρηματοδότηση και την επιβολή διδάκτρων στους φοιτητές.



Η αρχιτεκτονική σχολή στο σημερινό τοπίο

Όπως είναι σαφές, τα προβλήματα τόσο της καθημερινότητας (ανεργία, ανασφάλιστη εργασία, ΕΝΦΙΑ κλπ) όσο και της σχολής εξακολουθούν να υπάρχουν, γεγονός που γίνεται αντιληπτό από τον καθένα μας. Όλοι μας βιώνουμε καθημερινά την έλλειψη χώρων και αιθουσών, τη μη φυσιολογική διεξαγωγή των μαθημάτων λόγω του μειωμένου διδακτικού και εργαστηριακού προσωπικού καθώς και τους εντατικοποιημένους ρυθμούς σπουδών σε συνδυασμό με την οικονομική μας επιβάρυνση για την εκπόνηση εργασιών.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΒΟΗΘΩΝ

Ένα πρόβλημα που βιώνουμε πολύ έντονα αυτή τη στιγμή στη σχολή μας, είναι η τεράστια έλλειψη σε προσωπικό, δηλαδή σε καθηγητές, σε εργαστηριακούς βοηθούς και λοιπούς εργαζομένους. Αυτό αποτυπώνεται στον τρόπο διεξαγωγής μαθημάτων, ο οποίος δυσχεραίνεται όλο και περισσότερο.Για παράδειγμα, μαθήματα σχεδιασμού 100 ατόμων, ανατίθενται σε 2-3 καθηγητές ενώ στο παρελθόν τους αναλάμβαναν 5. Ταυτόχρονα, εξίσου έντονη είναι και η έλλειψη σε εργαστηριακό προσωπικό, ενώ τα εργαστήρια ψηφιακών μέσων και προπλασμάτων υπολειτουργούν αδυνατώντας να καλύψουν τις ανάγκες των φοιτητών.

ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ!

Η υποχρηματοδότηση όμως του Πολυτεχνείου, εκτός από ελλείψεις σε προσωπικό, έχει και άμεσο αντίκτυπο στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό της σχολής. Η υπολειτουργία των εργαστηρίων οφείλεται και στο περιορισμένο απόθεμα υλικών (π.χ: μελάνια εκτυπωτών) καθώς και στην ελλειπή συντήρηση του τεχνικού εξοπλισμού. Όσον αφορά στα αναλώσιμα υλικά που είναι απαραίτητα για την εκπόνηση των εργασιών μας (χαρτόνια, ριζόχαρτα κλπ), ο σύλλογος έπειτα από συνελεύσεις και κινητοποιήσεις 2 χρόνων κατάφερε να κερδίσει για τα προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη, τη δωρεάν παροχή σημαντικού μέρους από αυτά για κάθε φοιτητή, χωρίς αυτό να είναι «ευγενική χορηγία» του κοσμήτορα αλλά δική μας διεκδίκηση και νίκη. Θα πρέπει να συνεχίσουμε να κινητοποιούμαστε με αίτημα πάγιο κονδύλι για τα αναλώσιμα υλικά και αποθήκη υλικών ανοιχτή για τους φοιτητές.

ΠΟΙΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΘΑ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ;
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ ΔΕ ΧΩΡΑΝΕ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ…

Έχοντας κλείσει ήδη πάνω από ένα χρόνο στο campus του Π.Κ. οι ελλείψεις χώρων και αιθουσών είναι πλέον προφανείς. Πιο συγκεκριμένα, δεν έχουμε κτίριο αναφοράς ενώ οι αίθουσες των μαθημάτων είναι διασκορπισμένες και δε χωράνε τους φοιτητές. Επιπλέον, δεν υπάρχει κάποιο κτίριο στην πόλη που να καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες όπως είναι η σίτιση, η βιβλιοθήκη και ο χώρος εργασίας, τη στιγμή που κτίρια του Πολυτεχνείου ρημάζουν ή αξιοποιούνται επιχειρηματικά (Γαλλική Σχολή, Παπαδοπέτρου,πρώην Πρυτανεία, κτίριο Bodyline).



«ΣΠΟΥΔΑΖΩ» ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΜΑΙ». | ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!

Μέσα στα πλαίσια του νέου πανεπιστημίου που προσπαθούν να διαμορφώσουν, προωθείται και το μοντέλο του φοιτητή/μελλοντικού εργαζόμενου που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του κεφαλαίου. Ένας εργαζόμενος πειθήνιος που θα δουλεύει ακατάπαυστα, χωρίς να σηκώνει κεφάλι, αποκομμένος από οποιαδήποτε συλλογική διεκδίκηση και αγώνα. Σε αυτή τη λογική, οι ρυθμοί σπουδών μας περισσότερο θυμίζουν έναν διαρκή αγώνα δρόμου, με υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, αλλεπάλληλες παρουσιάσεις και μεγάλο φόρτο εργασίας, παρά μία καθημερινότητα βασισμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες μας. Παραδείγματα αποτελούν οι βαθμολογίες σε ενδιάμεσες παρουσιάσεις, οι προθεσμίες που λήγουν με ευθύνη των καθηγητών στο δευτερόλεπτο, τα συνδεδεμένα μαθήματα.

Εμείς δεν πρέπει να βλέπουμε την παραπάνω πίεση σαν κάτι δεδομένο και αναγκαίο για να πάρουμε τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά να παλεύουμε και να εναντιωνόμαστε απέναντι σε φαινόμενα καθηγητικής αυθαιρεσίας έχοντας ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση των όρων σπουδών από τη δική μας σκοπιά.



ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ…
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ!

Τα προηγούμενα χρόνια, από την αρχή λειτουργίας της σχολής, το πρόγραμμα σπουδών είχε υποστεί μια σειρά από αποσπασματικές αλλαγές και πειραματισμούς. Το αποτέλεσμα ήταν ένα πρόγραμμα υπερεντατικοποιημένο και με μεγάλο όγκο εργασίας. Πέρυσι, έγινε για πρώτη φορά μια ολοκληρωμένη πρόταση αλλαγής του, χωρίς όμως να μας επιτρέψουν να έχουμε ενεργό ρόλο σε αυτή. Βέβαια, ο σύλλογος φοιτητών με εξειδικευμένη δουλειά στα έτη με συνελεύσεις ετών και γενικές συνελεύσεις δύο χρόνων, είχε ένα πλαίσιο το οποίο είχε καταθέσει και στους καθηγητές οι οποίοι μέσα από τη συνέλευσή τους (ΓΣΤ) το απέρριψαν. Τελικά, το νέο πρόγραμμα ψηφίστηκε από τους καθηγητές για να εφαρμοστεί το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 .

Το νέο πρόγραμμα σπουδών δε φαίνεται να καταφέρνει να μειώσει την εντατικοποίηση αλλά αντίθετα την οξύνει περισσότερο, καθώς πλέον έχουμε μαθήματα αλληλοεξαρτώμενα και εργασίες οι οποίες απαιτούν εξαντλητικά ωράρια εργασίας.

Επίσης, στα πλαίσια του νέου προγράμματος σπουδών, τα προτζεκτ των προηγούμενων ετών θα κατοχυρώνονται για ένα μόνο ακαδημαικό έτος κάτι το οποίο δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση και επιβαρύνει περαιτέρω τους φοιτητές.


Οι αγώνες όλων μας μέσα από το σύλλογο φοιτητών είναι προϋπόθεση για το πανεπιστήμιο που θέλουμε!

Δε συμβιβαζόμαστε λοιπόν με την αναμονή των κινήσεων του εκάστοτε προέδρου, κοσμήτορα, πρύτανη και της εκάστοτε κυβέρνησης για την επίλυση των προβλημάτων μας, άλλα αντίθετα βάζουμε τα δικά μας προτάγματα μπροστά, από το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο. Απέναντι σε αυτή την πολιτική εξαθλίωσης που θέλουν να μας επιβάλλουν, καθώς και στην λογική της ανάθεσης και του συμβιβασμού που προωθείται από την κυβέρνηση εμείς δεν πρέπει και δεν μπορούμε να εφησυχαζόμαστε και να μείνουμε αμέτοχοι. Οι φοιτητές ως το πιο ριζοσπαστικό κομμάτι της νεολαίας, η οποία έχει πυροδοτήσει μεγάλες εξεγέρσεις ιστορικά, καλείται ακόμα μία φορά να αγωνιστεί για αυτά που δικαιούται. Καλούμε όλους τους φοιτητές να οργανωθούν μέσα από τον σύλλογο και τις διαδικασίες του και να παλέψουν ενάντια στο πανεπιστήμιο των λίγων και εκλεκτών, που πειθαρχεί τον αυριανό εργαζόμενο και που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της αγοράς. Να διεκδικήσουμε μία πραγματικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση!



Απαιτούμε:

  • Μόνιμη και όχι ετήσια κατοχύρωση όλων των εργασιών και των βαθμών σε κάθε μάθημα.

  • Ίδιες βαθμολογίες στους φοιτητές κάθε ομάδας σε κάθε μάθημα.

  • Πλήρη κάλυψη των αναγκών μας σε εξοπλισμό για το πρώτο έτος και σε αναλώσιμα για όλα τα έτη. Όχι στο πρόγραμμα διανομής από τον κοσμήτορα. Συχνές παραγγελίες, μεγαλύτερη ποικιλία και δημιουργία αποθήκης υλικών.

  • Επαναλειτουργία του φωτοτυπικού στο Πολυτεχνείο.

  • Ανοιχτές ΓΣΤ προς το σύλλογο φοιτητών. Δημόσια ενημέρωση για τα θέματα έντυπα και διαδικτυακά. Όταν υπάρχει ζήτημα που θέτει ο σύλλογος φοιτητών, να ορίζεται ως θέμα: «Ζητήματα Συλλόγου Φοιτητών ΑρχΜηχ».

  • Να δίνονται επιδόματα 300 ευρώ για τις ανάγκες των φοιτητών για 12 μήνες κι όχι για 6.

  • Άμεση ανέγερση Β’ φάσης εστιών.

  • Δημιουργία Λέσχης και Βιβλιοθήκης του Πολυτεχνείου μέσα στην πόλη.

  • Mόνιμη στέγαση της Αρχιτεκτονικής Σχολής με κτίριο αναφοράς που θα περιέχει περισσότερους και καταλληλότερους χώρους για τη ορθή διεξαγωγή όλων των μαθημάτων και να εξασφαλίζεται η συνοχή των αιθουσών διδασκαλίας και των χώρων εργασίας για το τμήμα.

  • Επιπλέον χώροι εργασίας στην Πολυτεχνειούπολη για όλους τους φοιτητές, διαθέσιμοι όλο το 24ωρο. Χώρος για το σύλλογο φοιτητών ΑρχΜηχ.

Παλεύουμε για:

  • Δωρεάν σίτιση, στέγαση, συγγράμματα, συγκοινωνίες για όλους.

  • Ανατροπή του υπάρχοντος προϋπολογισμού. Αύξηση χρηματοδότησης για την κάλυψη όλων των αναγκών. Καμία σχέση των ιδρυμάτων με ιδιώτες και εταιρίες.

  • Επαναπρόσληψη και μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων του Πολυτεχνείου Κρήτης.

  • Πλήρη κάλυψη των αναγκών σε μόνιμο εκπαιδευτικό και εργαστηριακό προσωπικό.

  • Να αποσυρθεί άμεσα ο νόμος πλαίσιο Διαμαντοπούλου 4009/2011.

  • Όχι στο σχέδιο «Αθηνά 2» με όποιον τρόπο κι αν προταθεί.

  • Να ανατραπούν οι νόμοι για την αξιολόγηση.

  • Ενιαία Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση: Μία σχολή ανά επιστημονικό κλάδο. Ένα ενιαίο πτυχίο ανά επιστημονικό κλάδο με όλα τα εργασιακά-επαγγελματικά δικαιώματα σε αυτό. Μοναδική προϋπόθεση για εύρεση δουλειάς!

  • Δραστική μείωση των ωρών εργασίας, με ταυτόχρονη αύξηση των αποδοχών ώστε να ζει ο καθένας αξιοπρεπώς από μία και μόνο σταθερή δουλειά. Λιγότερη δουλειά- δουλειά για όλους.

  • Εκπαίδευση κι έρευνα χωρίς ταξικούς φραγμούς, για τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας κι όχι της κερδοφορίας. Έλεγχος από τις γενικές συνελεύσεις φοιτητών, καθηγητών κι εργαζομένων.

  • Ανατροπή των μνημονίων, του προγράμματος σταθερότητας και των μέτρων που το συνοδεύουν.

  • Έξοδο της χώρας από τα δεσμά του Ευρώ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης – άμεση απεμπλοκή από το ΔΝΤ.

  • Δεν αναγνωρίζουμε το χιλιοπληρωμένο από το λαό χρέος του – δεν το πληρώνουμε. Να παλέψουν οι εργαζόμενοι για τη διαγραφή του.

  • Απαγόρευση των απολύσεων. Όχι στην άρση της μονιμότητας στο δημόσιο. Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις.

  • Καμιά ιδιωτικοποίηση, δημόσια δωρεάν αγαθά για όλο τον λαό.

  • Επανακατοχύρωση του ασύλου. Διεύρυνση του ασύλου σε σχολεία κι εργασιακούς χώρους.

Προτείνουμε:

Κινητοποίηση στην επόμενη ΓΣΤ Αρχιτεκτονικής για όλα τα παραπάνω ζητήματα ώστε να πάρει θέση για τα ζητήματα που θα θέσει ο σύλλογος φοιτητών αρχιτεκτονικής.

Καταγραφή των ελλείψεων και των προβλημάτων σε κάθε έτος με γύρο συνελεύσεων ετών.

Καμία συμμετοχή στην αξιολόγηση (εσωτερική και εξωτερική) με κανέναν τρόπο (ερωτηματολόγια κ.ά.)

Επαφή με τους υπόλοιπους συλλόγους φοιτητών αρχιτεκτονικής στην Ελλάδα για τα ζητήματα των σχολών.

Καμπάνια του συλλόγου με αφορμή το ζήτημα των χώρων πάνω στον εξής σχεδιασμό:

  1. Εβδομάδα 1η:
    _ Καταγραφή και αποτύπωση όλων των χώρων και των αιθουσών του Πολυτεχνείου και της κατάστασής τους.
    _ Καταγραφή και αποτύπωση των κτιρίων που ανήκουν στο Πολυτεχνείο και αξιοποιούνται επιχειρηματικά ή παραμένουν άδεια.
    _ Να ορίσει η γενική συνέλευση την ημέρα των συναντήσεων στο Πολυτεχνείο και την πόλη.

  2. Εβδομάδα 2η:
    _ Συγκέντρωση του συλλόγου στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Αξιοποίηση ενός χώρου ως κέντρο εξόρμησης.
    _ Μοίρασμα το κειμένου του συλλόγου φοιτητών «Δε μας χωράει ο τόπος» στους φοιτητές και τους καθηγητές του ιδρύματος.
    _ Δημιουργία κατασκευών, πανό και άλλων εικαστικών δημιουργιών για χρήση τους και έκθεσή τους στην πόλη.

  3. Εβδομάδα 3η:
    Συνάντηση και πορεία του συλλόγου φοιτητών στην πόλη με διαδρομή μεταξύ των κτιρίων που ανήκουν στο Πολυτεχνείο. Ενδεικτική πρόταση:
    α. Γαλλική Σχολή: Μοίρασμα στη Χαλέπα. Τοποθέτηση δημιουργιών στο κτίριο.
    β. Παλιά Πρυτανεία: Μοίρασμα στην Παλιά Πόλη και το Κουμ Καπί. Τοποθέτηση δημιουργιών στο κτίριο.
    γ. Κτίριο Παπαδοπέτρου: Μοίρασμα στην αγορά και τα μαγαζιά. Τοποθέτηση δημιουργιών στο κτίριο. Συνέντευξη στα ΜΜΕ με βάση τα θέματα του συλλόγου. Δρώμενο στην αγορά.



 

αναζητηση

Ημερολογιο

November 2017
M T W T F S S
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Συντομα

No events