Ενωτική Πρωτοβουλία

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ | 20 ΟΚΤΩΒΡΗ 2014
Αποφάσεις Φοιτητικών Συλλόγων

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

από τη γενική συνέλευση στις 20 οκτώβρη 2014


Ελλείψεις σε καθηγητές, καθημερινά έξοδα, διαρκείς εξετάσεις, διαγραφές φοιτητών, εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, μέτρα, μειώσεις μισθών, ανεργία, μνημόνια....

 

Αυτά και άλλα τόσα αποτελούν πτυχές μιας καθημερινότητας που δεν διαλέξαμε εμείς.

 

Θα εμπιστευτούμε αυτούς που τα έφεραν αυτά;

Θα κάνουμε υπομονή περιμένοντας να αλλάξει η κατάσταση με κάποιο μαγικό τρόπο;

Μπορεί ο καθένας μόνος του να τα αντιμετωπίσει;

 

Ας δούμε τα πράγματα πιο αναλυτικά:

 

Κάθε πρόβλημα που βιώσαμε ως μαθητές, που αντιμετωπίζουμε ως φοιτητές και που θα βρούμε μπροστά μας όταν βγούμε από τη σχολή

μας, είναι κομμάτι της συνολικότερης επίθεσης που ασκείται στην πλειοψηφία της κοινωνίας ώστε πάνω στη διαρκή εκμετάλλευσή μας,

να βγαίνουν κερδισμένοι οι λίγοι. Οι λίγοι που κατέχουν πλούτο. Εκείνοι που κυβερνούν. Πανεπιστήμια, σχολεία, νοσοκομεία,

αποτελούν πλέον κι αυτά πεδίο κέρδους για αυτούς. Κάθε νόμος και μέτρο που περνάει συμβάλλει ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση.

 

Έτσι και στο χώρο της εκπαίδευσης, τα σχέδια που προωθούνται, οδηγούν σε ένα πανεπιστήμιο πλήρως εναρμονισμένο με τις επιταγές της

ΕΕ, σε σύνδεση και με το νέο λύκειο, κάτι που σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τα ελληνικά πανεπιστήμια. Όλο και περισσότερο η παιδεία

θα λειτουργεί με βάση τις ανάγκες της αγοράς προς όφελος του κεφαλαίου. Τα ιδρύματα στρέφονται προς τις επιχειρήσεις για να

εξασφαλίσουν πόρους, καθώς το κράτος κόβει τη χρηματοδότηση, ενώ ταυτόχρονα εξαφανίζουν τις δωρεάν παροχές όπως η σίτιση και

η στέγαση και βάζουν δίδακτρα. Ενισχύουν έτσι τους ταξικούς φραγμούς μέσα στα πανεπιστήμια, χτυπώντας ακόμη περισσότερο

τους οικονομικά ασθενέστερους. Ταυτόχρονα, προωθούνται οι διαγραφές και μία σειρά από μέτρα που εμπεριέχονται στους οργανισμούς

των ιδρυμάτων, που θα έχουν ως αποτέλεσμα με την εφαρμογή τους το τσάκισμα κάθε αγωνιστικής φωνής. Διαμορφώνουν έτσι ένα

ασφυκτικό πλαίσιο φοίτησης μέσα στο οποίο οι φοιτητές θα αναγκάζονται όλο και περισσότερο να σκύβουν το κεφάλι και να 

ακολουθούν τον ατομικό δρόμο.

 

 

Πώς όλα αυτά σχετίζονται με τη διαμόρφωση της καθημερινότητάς μας στη σχολή και το Πολυτεχνείο και πώς αυτή συνδέεται

με τη συνολικότερη κατεύθυνση που οδηγούνται πανεπιστήμιο και κοινωνία;

 

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΙΛΑΜΕ;

 

Ένα πρόβλημα που βιώνουμε πολύ έντονα αυτή τη στιγμή στο Πολυτεχνείο, είναι η τεράστια έλλειψη σε προσωπικό, δηλαδή σε καθηγητές,

σε εργαστηριακούς βοηθούς και λοιπούς εργαζομένους. Συγκεκριμένα, στη σχολή μας αυτό αποτυπώνεται στον τρόπο διεξαγωγής

μαθημάτων, ο οποίος δυσχεραίνεται όλο και περισσότερο καθώς μαθήματα σχεδιασμού 100 ατόμων, ανατίθενται σε 2 καθηγητές

ενώ στο παρελθόν τους αναλάμβαναν 5. Ταυτόχρονα, τα εργαστήρια μαθημάτων (π.χ.: δομική μηχανική) δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα

λόγω έλλειψης εργαστηριακού προσωπικού, ενώ τα εργαστήρια ψηφιακών μέσων και προπλασμάτων υπολειτουργούν αδυνατώντας

να καλύψουν τις ανάγκες των φοιτητών.

 

ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ:


ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ

 

Η υποχρηματοδότηση όμως του Πολυτεχνείου, εκτός από ελλείψεις σε προσωπικό, έχει και άμεσο αντίκτυπο στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό

της σχολής. Η υπολειτουργία των εργαστηρίων οφείλεται λοιπόν και στο περιορισμένο απόθεμα υλικών (π.χ: μελάνια εκτυπωτών) καθώς

και στην ελλειπή συντήρηση του τεχνικού εξοπλισμού. Όσον αφορά στα αναλώσιμα υλικά που είναι απαραίτητα για την εκπόνηση των

εργασιών μας (χαρτόνια, ριζόχαρτα κλπ), ποτέ δεν μερίμνησε η σχολή για την δωρεάν παροχή τους, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται

οικονομικά οι φοιτητές.

 

Παρ' όλα αυτά, ο σύλλογος μας έκανε μία μεγάλη τομή! Έπειτα από συνελεύσεις και κινητοποιήσεις 2 χρόνων κατάφερε να

κερδίσει για τα προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη, τη δωρεάν παροχή σημαντικού μέρους από αυτά για κάθε φοιτητή.

Χωρίς αυτό να είναι «ευγενική χορηγία» του κοσμήτορα αλλά δική μας διεκδίκηση και νίκη. Θα πρέπει να συνεχίσουμε να

κινητοποιούμαστε με αίτημα πάγιο κονδύλι για τα αναλώσιμα υλικά και αποθήκη υλικών ανοιχτή για τους φοιτητές.

 

ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΠΟΤΕ


ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ;

 

Αυτή τη στιγμή στο Πολυτεχνείο, η διεξαγωγή των μαθημάτων γίνεται κάτω από δυσμενείς συνθήκες, λόγω τόσο της αύξησης του

αριθμού των εισακτέων όσο και της έλλειψης επαρκών υποδομών. Ειδικότερα, μετά τη μεταστέγαση της αρχιτεκτονικής σχολής

πέρυσι στο campus του Πολυτεχνείου, γεγονός για το οποίο ο σύλλογος εξέφρασε την αντίθεση του μέσα από κινητοποιήσεις και

καταλήψεις, το επίπεδο των σπουδών μας έχει εμφανώς υποβαθμιστεί. Πλέον δεν έχουμε κτίριο αναφοράς, οι αίθουσες

των μαθημάτων είναι διασκορπισμένες και δε χωράνε τους φοιτητές. Επιπλέον δεν υπάρχει κάποιο κτίριο στην πόλη

που να καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες όπως είναι η σίτιση, η βιβλιοθήκη και ο χώρος εργασίας, τη στιγμή που κτίρια του

Πολυτεχνείου ρημάζουν ή αξιοποιούνται επιχειρηματικά (Γαλλική Σχολή, Παπαδοπέτρου, κτίριο Bodyline).

 

Η ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ


ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

 

Μέσα στα πλαίσια του νέου πανεπιστημίου που προσπαθούν να διαμορφώσουν, προωθείται και το μοντέλο του φοιτητή/μελλοντικού

εργαζόμενου που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του κεφαλαίου. Ένας εργαζόμενος πειθήνιος που θα δουλεύει ακατάπαυστα, χωρίς να

σηκώνει κεφάλι, αποκομμένος από οποιαδήποτε συλλογική διεκδίκηση και αγώνα. Σε αυτή τη λογική, οι ρυθμοί σπουδών μας

περισσότερο θυμίζουν έναν διαρκή αγώνα δρόμου, με υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, αλλεπάλληλες παρουσιάσεις και

μεγάλο φόρτο εργασίας, παρά μία καθημερινότητα βασισμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες μας.

 

Εμείς όμως δεν πρέπει να βλέπουμε την παραπάνω πίεση σαν κάτι δεδομένο και αναγκαίο για να πάρουμε τις απαραίτητες

γνώσεις, αλλά να παλεύουμε και να εναντιωνόμαστε απέναντι σε φαινόμενα καθηγητικής αυθαιρεσίας έχοντας ενεργό ρόλο στη

διαμόρφωση των όρων σπουδών από τη δική μας σκοπιά.

 

 

 

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΜΕ ΤΟ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ;

 

Και κάπου εδώ έρχεται να κολλήσει το νέο πρόγραμμα σπουδών. Τα προηγούμενα χρόνια, από την αρχή λειτουργίας της

σχολής, το πρόγραμμα σπουδών είχε υποστεί μια σειρά από αποσπασματικές αλλαγές και πειραματισμούς. Το αποτέλεσμα ήταν

ένα πρόγραμμα υπερεντατικοποιημένο και με μεγάλο όγκο εργασίας. Πέρυσι, έγινε για πρώτη φορά μια ολοκληρωμένη πρόταση

αλλαγής του, χωρίς όμως να μας επιτρέψουν να έχουμε ενεργό ρόλο σε αυτή. Τελικά, το νέο πρόγραμμα ψηφίστηκε από τους

καθηγητές για να εφαρμοστεί το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016, ενω αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο.

Εμείς εναντιωνόμαστε σε ένα πρόγραμμα σπουδών το οποίο θα διατηρεί ή θα χειροτερεύει τους ήδη υπάρχοντες

όρους σπουδών, με ότι αυτό συνεπάγεται (βλ. αλυσίδες μαθημάτων, εξεταστικούς φραγμούς κ.ά.). Ο σύλλογος φοιτητών

έχει πάρει θέση και διεκδικεί ένα πρόγραμμα σπουδών χωρίς εντατικοποίηση, που θα καλύπτει πολύπλευρα και

ολοκληρωμένα τις αρχιτεκτονικές σπουδές και δεν θα διασπά το γνωστικό αντικείμενο μας ούτε θα εξειδικεύει σε

συγκεκριμένες κατευθύνσεις.

 

ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ!

 

Τι γίνεται όμως όταν φέρνουν μεταπτυχιακό στη σχολή, αλλά εντέλει το λειτουργούν με δίδακτρα; Κανείς μας δεν πρέπει να

μείνει απαθής σε αυτό το νέο μέτρο, καθώς εγκαθιδρύει την έννοια των διδάκτρων στο Πολυτεχνείο Κρήτης και ανοίγει το

δρόμο για περεταίρω μεταρρυθμίσεις. Οι φοιτητές της Αρχιτεκτονικής, όπως και όλοι οι φοιτητές, που επιθυμούν να

μπουν σε μεταπτυχιακό έχουν το δικαίωμα να μην πληρώνουν. Το ότι το κράτος δε δίνει χρήματα για τα πανεπιστήμια,

δε σημαίνει ότι θα τα λειτουργούμε εμείς από την τσέπη μας! Καμιά κουβέντα για δίδακτρα! Να τα πάρει η ΓΣΤ πίσω...

 

ΚΟΒΟΥΝ ΤΗ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ!

 

Δημόσιο και δωρεάν πανεπιστήμιο σημαίνει ότι ο κάθε φοιτητής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει. Υπό αυτό

το πρίσμα απαραίτητη είναι η φοιτητική μέριμνα. Τα τελευταία χρόνια, η κατάσταση που διαμορφώνουν οι πολιτικές των

εκάστοτε κυβερνήσεων, της Ε.Ε., του ΔΝΤ και του κεφαλαίου, έχει οδηγήσει τη μέση ελληνική οικογένεια στην εξαθλίωση.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι φοιτητές να έχουν ανάγκη από τις κοινωνικές παροχές που προσφέρονται

από το Πανεπιστήμιο (σίτιση, στέγαση, μεταφορές). Ταυτόχρονα όμως, απόρροια αυτών των πολιτικών είναι και η

υποχρηματοδότηση στην παιδεία, οι οποία επιφέρει πετσοκομμένους προϋπολογισμούς. Το πρώτο που παραμελείται είναι

η μέριμνα, καθώς όλα τα χρήματα επενδύονται είτε στην έρευνα για κάποιες εταιρίες, είτε σε οποιαδήποτε άλλη ανάγκη που

η διοίκηση κρίνει αυταρχικά.

 

Συγκεκριμένα στο Πολυτεχνείο Κρήτης, η χρονιά που μας πέρασε, ήταν από τις δυσκολότερες, με την κατάσταση στη μέριμνα

να είναι πιο απελπιστική από ποτέ, καθώς ο αριθμός των δωματίων στην εστία δεν επάρκει ούτε στο ελάχιστο για να καλύψει

τους αιτούντες και επιδόματα ενοικίου δόθηκαν μόνο ύστερα από πιέσεις του συλλόγου φοιτητών. Η πρυτανεία, μπροστά σε

όλα αυτά τα προβλήματα, προκλητικά απαντούσε ότι δεν είναι στο χέρι της να κάνει τίποτα καθώς τα χρήματα

δεν επαρκούν, τη στιγμή που η ίδια ψήφισε τον μειωμένο προϋπολογισμό της κυβέρνησης.

 

Για το νέο ακαδημαϊκό έτος, η κατάσταση προμηνύεται πολύ χειρότερη. Αυτή τη στιγμή είναι σε εκκρεμότητα τα αποτελέσματα

των αιτήσεων στέγασης και σίτισης και είναι αμφίβολο αν και πόσα επιδόματα ενοικίου θα δοθούν σε αυτούς που θα μείνουν

εκτός εστιών. Όσον αφορά τις μεταφορές με τα αστικά λεωφορεία, η τιμή της κάρτας αυξήθηκε στα 13 ευρώ το μήνα, τη

στιγμή που θα έπρεπε να είναι δωρεάν για όλους τους φοιτητές.

 

ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ 7 ΧΡΟΝΙΑ,


ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, ΝΟΜΟΣ

 

Τη στιγμή που ο μέσος όρος αποφοίτησης στη σχολή μας είναι τα 7,8 χρόνια, ο νεός νόμος-πλαίσιο φέρνει τις διαγραφές

των φοιτητών και ορίζει το όριο φοίτησης στα ν+2 χρόνια (δηλαδή 7 για τα Πολυτεχνεία). Η εφαρμογή αυτού του μέτρου

από το υπουργείο, έρχεται να πλήξει φοιτητές που προέρχονται από λαϊκές οικογένειες και εργάζονται ταυτόχρονα με τη

σχολή τους, φοιτητές που συμμετέχουν στης συλλογικές διαδικασίες και αγωνίζονται, ενώ παράλληλα καλλιεργεί ένα κλίμα

τρομοκρατίας στους φοιτητές οι οποίοι βρίσκονται υπό την απειλή της διαγραφής. Έτσι ένας φοιτητής αρχιτεκτονικής σήμερα,

προκειμένου να αντεπεξέλθει σε όλα τα μαθήματα και να μην επιβαρύνει οικονομικά την οικογένειά του, αφιερώνει

όλο του το χρόνο στη σχολή και δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί με οτιδήποτε άλλο. Αυτό το μοντέλο φοιτητή που

επιβάλλουν αποτελεί το μοντέλο του αυριανού εργαζόμενου που θέλουν.

 

Δεν μπορεί να παραληφθεί και το ζήτημα του Οργανισμού που ψηφίστηκε πραξικοπηματικά στο Πολυτεχνείο πριν 2 μήνες

από τη Σύγκλητο και το Συμβούλιο Διοίκησης. Παρ' όλες τις αντιδράσεις του Φοιτητικού Σύλλόγου, με κατάληψη του ιδρύματος και

μεγάλες κινητοποιήσεις, ο πρύτανης δεν ήρθε ποτέ αντιμέτωπος με το φοιτητικό σώμα, ούτε και με άλλους συλλόγους του Πολυτεχνείου

που είχαν ζητήσει την παράταση της ψήφισης π.χ. μεταπτυχιακοί. Ο Οργανισμός αυτός αποτελεί στην ουσία του την εφαρμογή του

νόμου πλαίσιο.

 

Περιγραφικά έρχεται να κατακερματίσει τα πτυχία (4+1), να εντείνει τον ρυθμό σπουδών, να βάλει φρένο στη συμμετοχή στις συλλογικές

διαδικασίες μέσω των πειθαρχικών αλλά και να διαλύσει το φοιτητικό συνδικαλισμό. Επίσης, η αναφορά για το κομμάτι της μέριμνας είναι

ελάχιστη μέσα στον Οργανισμό, κομμάτι που έχει πλήξει μεγάλη μερίδα των φοιτητών. Τέλος δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την εισβολή

του ιδιωτικού παράγοντα και την περαιτέρω εκμετάλλευση της έρευνας και των υποδομών του Πολυτεχνείου.

 

 

 

Ας απαντήσουμε λοιπόν ξεκάθαρα στα πρώτα μας ερωτήματα πως

όχι!

 

 

Ήρθε η ώρα οι φοιτητές, και η νεολαία ευρύτερα, να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Δεν τρέφουμε αυταπάτες 

 ότι κάποιος άλλος θα μας λύσει τα προβλήματά μας. Μέσα από μαζικούς, ενεργούς, μαχητικούς φοιτητικούς συλλόγους

οφείλουμε και μπορούμε να επιβάλλουμε τις δημοκρατικές αποφάσεις μας κόντρα στη «νομιμότητα» της κυβέρνησης

και του υπουργείου. Σε αυτήν την κατεύθυνση το φοιτητικό κίνημα οφείλει να δράσει συντονισμένα μέσα από συνελεύσεις σε

αγωνιστική κατεύθυνση οι οποίες θα καλούν σε κλιμάκωση του αγώνα ενάντια στις διαγραφές με πορείες σε κάθε πόλη αλλά και

μία κεντρική πανελλαδική πορεία στην Αθήνα, με στόχο οι διαγραφές να μπλοκαριστούν καθώς και να καταδικαστεί έμπρακτα η

πολιτική που τις εφαρμόζει.

 

 

Με συλλογικούς ανυποχώρητους αγώνες


για το πανεπιστήμιο των αναγκών μας!

 

Η κατάσταση που διαμορφώνεται στις σχολές ανοίγει για το φοιτητικό κίνημα δύο δρόμους: ή θα αποδεχθούμε την εντατικοποίηση των

σπουδών μας, θα δεχθούμε να τρέχουμε από μάθημα σε μάθημα σε ένα πανεπιστήμιο εξεταστικό κάτεργο, με συγγράμματα και

αναλώσιμα που θα πληρώνουμε απ’ την τσέπη μας και την ίδια στιγμή θα κοιτάμε καχύποπτα το διπλανό μας μήπως είναι «αιώνιος» ή

θα κάνει καλύτερη εργασία από εμάς, ή θα επιβάλλουμε την ανάγκη μας, να μπορούμε να σπουδάσουμε όλοι με ανθρώπινους ρυθμούς

σπουδών, χωρίς να δίνουμε ούτε 1 ευρώ! Ή θα αποδεχθούμε το πανεπιστήμιο να λειτουργεί με τα κριτήρια της αγοράς, με δίδακτρα,

διάσπαση πτυχίων, διαγραφές ή θα ορθώσουμε τείχος αντίστασης στις προωθούμενες από την ΕΕ και τις ελληνικές κυβερνήσεις πολιτικές!

Ή συνολικά θα αποδεχθούμε την υποτίμηση των ζωών μας και θα οδηγηθούμε σε ένα μέλλον ανεργίας και ελαστικής εργασίας με μπόνους

την τρομοκρατία από το αφεντικό μας ή θα ανατρέψουμε το παρόν και μέλλον που μας ετοιμάζουν και θα χτίσουμε ένα άλλο μέλλον, στα

μέτρα των αναγκών μας, μακριά από ένα σύστημα που θυσιάζει ανθρώπινες ζωές στον βωμό του κέρδους!

 

Αυτά είναι τα διλήμματα που πρέπει να πάρουμε θέση...


Λοιπόν;

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:

Κινητοποίηση του συλλόγου στην επόμενη ΓΣΤ και τον κοσμήτορα για όλα τα παραπάνω ζητήματα. Να πάρουν θέση για τα δίδακτρα στο μεταπτυχιακό, το προσωπικό, τα αναλώσιμα, το πρόγραμμα σπουδών.

Κινητοποίηση του συλλόγου στην πανελλαδική πανεκπαιδευτική πορεία (με μαθητές, φοιτητές, σπουδαστές, δάσκαλους και καθηγητές)την Πέμπτη, 6 Νοέμβρη στην Αθήνα.

Κάλεσμα στα έτη να συζητήσουν αναλυτικότερα και εξειδικευμένα τα προβλήματα που προκύπτουν μέσα απόσυνελεύσεις ετών την επόμενη εβδομάδα, ώστε να επαναφέρουν απόψεις στην επόμενη γενική συνέλευση του συλλόγου.


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Πλήρη κάλυψη των αναγκών μας σε εξοπλισμό για το πρώτο έτος και σε αναλώσιμα για όλα τα έτη. Να ανοίξουν οι ημερομηνίες παράδοσης των χαρτονιών της προηγούμενης εξεταστικής και για αυτό το εξάμηνο.
  • Επαναλειτουργία του φωτοτυπικού στο Πολυτεχνείο.
  • Κατοχύρωση της εμβόλιμης εξεταστικής για όλα τα έτη και εξάμηνα όπως εφαρμόστηκε την ακαδημαϊκή χρονιά 2013-2014.
  • Ανοιχτές ΓΣΤ προς το σύλλογο φοιτητών. Ενημέρωση για τα θέματα.
  • Επίδομα ενοικίου σε όλους τους αιτούντες για στέγαση που δε θα μείνουν στην εστία.
  • Να δίνεται αυξημένο ποσό για τις ανάγκες τους για 12 μήνες κι όχι για 6.
  • Άμεση ανέγερση νέων εστιών.
  • Δημιουργία Λέσχης και Βιβλιοθήκης του Πολυτεχνείου μέσα στην πόλη.
  • Mόνιμη στέγαση της Αρχιτεκτονικής Σχολής με κτίριο αναφοράς που θα περιέχει περισσότερους και καταλληλότερους χώρους για τη ορθή διεξαγωγή όλων των μαθημάτων και να εξασφαλίζεται η συνοχή των αιθουσών διδασκαλίας και των χώρων εργασίας για το τμήμα.
  • Επιπλέον χώροι εργασίας στην Πολυτεχνειούπολη για όλους τους φοιτητές, διαθέσιμοι όλο το 24ωρο.Χώρος για το σύλλογο φοιτητών ΑρχΜηχ.
  • Να μη μετακινηθούν τα περιοδικά που σχετίζονται με τη σχολή από τη Βιβλιοθήκη.
  • Κατοχύρωση όλων των εργασιών σε κάθε μάθημα.
  • Ίδιες βαθμολογίες στους φοιτητές κάθε ομάδας σε κάθε μάθημα.




ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ:

  • Δωρεάν σίτιση, στέγαση, συγγράμματα, συγκοινωνίες για όλους.
  • Επαναπρόσληψη και μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων του Πολυτεχνείου Κρήτης.
  • Πλήρη κάλυψη των αναγκών σε εκπαιδευτικό και εργαστηριακό προσωπικό.
  • Να αποσυρθεί άμεσα ο νόμος πλαίσιο Διαμαντοπούλου 4009/2011.
  • Καμία εφαρμογή των εσωτερικών κανονισμών στα Πανεπιστήμια.
  • Να ανατραπούν οι νόμοι για την αξιολόγηση.
  • Μία σχολή ανά επιστημονικό κλάδο. Ένα ενιαίο πτυχίο ανά επιστημονικό κλάδο με όλα τα εργασιακά-επαγγελματικά δικαιώματα σε αυτό. Μοναδική προϋπόθεση για εύρεση δουλειάς!
  • Δραστική μείωση των ωρών εργασίας, με ταυτόχρονη αύξηση των αποδοχών ώστε να ζει ο καθένας αξιοπρεπώς από μία και μόνο σταθερή δουλειά. Λιγότερη δουλειά- δουλειά για όλους.
  • Εκπαίδευση κι έρευνα χωρίς ταξικούς φραγμούς, για τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας κι όχι της κερδοφορίας. Έλεγχος από τις γενικές συνελεύσεις φοιτητών, καθηγητών κι εργαζομένων.
  • Ανατροπή των μνημονίων, του προγράμματος σταθερότητας και των μέτρων που το συνοδεύουν.
  • Έξοδο της χώρας από τα δεσμά του Ευρώ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης – άμεση απεμπλοκή από το ΔΝΤ.
  • Δεν αναγνωρίζουμε το χιλιοπληρωμένο από το λαό χρέος του – δεν το πληρώνουμε. Να παλέψουν οι εργαζόμενοι για τη διαγραφή του.
  • Απαγόρευση των απολύσεων. Όχι στην άρση της μονιμότητας στο δημόσιο. Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις.
  • Καμιά ιδιωτικοποίηση, δημόσια δωρεάν αγαθά για όλο τον λαό.
  • Καμία κατάργηση του ασύλου. Διεύρυνση του ασύλου σε σχολεία κι εργασιακούς χώρους.



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ


 

αναζητηση

Ημερολογιο

November 2017
M T W T F S S
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Συντομα

No events