Ενωτική Πρωτοβουλία

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΗΜΜΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ C
Προκηρύξεις - Ανακοινώσεις

 

40 κύματα για να περάσουμε ενα μάθημα...

 

 

Λίγες μέρες πριν την τελική εξέταση στο μάθημα της C ανακοινώθηκαν οι βαθμοί του εργαστηρίου, οι οποίοι επιφύλασσαν δυσάρεστη έκπληξη για πολλούς φοιτητές. Παρά τις διαβεβαιώσεις της κα. Μανιά ότι θα ληφθεί υπόψιν στην βαθμολόγηση εξίσου το project και η online σε κάθε κύκλο εργασιών, αποδείχτηκε ότι βαθμολογήθηκε μόνο η online. Αποτέλεσμα ήταν σε πολλές περιπτώσεις οι φοιτητές να έχουν αφιερώσει πολύ χρόνο να κάνουν το project του μαθήματος και ο βαθμός τους να είναι σχεδόν στη βάση και πολλές φορές κάτω από αυτήν. Δηλαδή η δουλειά κάθε φοιτητή τόσων εβδομάδων για να καταφέρουν να διεκπεραιώσουν τις εργασίες του εξαμήνου κρίθηκε μόνο από το ασφυκτικό πλαίσιο της online εξέτασης.

Η δικιά μου online δεν θα είναι σαν τις άλλες...

θα περάσετε όλοι...πιο πολύ στο βαθμό θα μετρήσω το project..”

Α.Μανιά, προ online

Ο σύλλογος φοιτητών του ΗΜΜΥ είχε εναντιωθεί από την αρχή στην υποχρεωτική online εξέταση που επέβαλλε η καθηγήτρια του μαθήματος. Οι όποιες διαβεβαιώσεις είχαν έρθει από την κα. Μανιά για τον τρόπο βαθμολόγησης, είχαν έρθει λόγω της αντίδρασης πολλών φοιτητών κατά της online. Παρόλα αυτά προκειμένου να σιγουρευτεί ότι δεν θα υπάρξουν περαιτέρω κινητοποιήσεις από τους φοιτητές, έβαζε εκβιαστικά διλλήματα ότι είτε δίνουν οι φοιτητές την εξέταση, είτε κόβονται στο μάθημα. Τελικά, εκ του ασφαλούς και λίγες μέρες πριν την τελική εξέταση αποφάσισε να δείξει σε όλους τις πραγματικές της προθέσεις με κόστος το κόψιμο πολλών φοιτητών πριν καταφέρουν ακόμα να δώσουν την εξέταση αυτή.

 

 

Τα τελευταία χρόνια στο ΗΜΜΥ τείνει να γίνει συνήθεια, οι φοιτητές να εξετάζονται για ένα μάθημα πάρα πολλές φορές. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε ότι στο μάθημα της C οι φοιτητές για να καταφέρουν να περάσουν το μάθημα πρέπει να κάνουν δύο projects, για να καταφέρουν να δώσουν τις online και εν τέλη να χρειάζεται να δώσουν και τελική εξέταση. Μία τέτοια διαδικασία προφανώς και δεν βοηθάει τους φοιτητές, τόσο επειδή δεν τους προσφέρει καμία καινούρια γνώση πάνω στο αντικείμενο του μαθήματος, όσο και επειδή ακόμα και αν αποτύχει έστω και σε μία εξέταση, μένει πίσω στις σπουδές του λόγω των αλυσίδων. Κάτι τέτοιο αποτελεί τεράστια επιβάρυνση για την πλειοψηφία των φοιτητών σε περίοδο που είναι ήδη εξαιρετικά δύσκολο να διεκπεραιώσουμε τις σπουδές μας με το τεράστιο οικονομικό βάρος που αυτές αποτελούν.

 

 

Προκειμένου να μας προετοιμάσουν ως αυριανούς εργαζόμενους, δεν διστάζουν να μας επιβάλουν αυτούς τους ασφυκτικούς ρυθμούς σπουδών που βιώνουμε μέσω της στείρας γνώσης, τις συνεχείς εξετάσεις και τον ανταγωνισμό. Όμως δε συνηθίζουμε αυτή την κατάσταση. Η ομαλότητα που προσπαθούν να μας επιβάλουν, τόσο μέσα από ψέματα, όσο και μέσα από απειλές, δεν θα παγιωθεί. Καλούμαστε να διαλέξουμε ανάμεσα σε δύο δρόμους μέσα στο ΗΜΜΥ. Είτε αυτόν της αποδοχής της υπάρχουσας κατάστασης που επικρατεί μέσα στο τμήμα μας, των αλυσίδων, της εντατικοποίησης και του ανταγωνισμού. Είτε αυτόν της έμπρακτης αμφισβήτησης του τρόπου σπουδών που μας αναγκάζουν να ανεχόμαστε και την επιβολή των δικών μας αναγκών. Εμείς τασσόμαστε συνειδητά με τον δεύτερο.

 

 

...μπορούμε να σπουδάσουμε και αλλιώς!!

nffzzuD

 

αναζητηση

Ημερολογιο

December 2017
M T W T F S S
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Συντομα

No events